Ümumi

Portfolio nədir və necə hazırlanır?

Portfolio indiyə qədər gördüyünüz işləri topladığınız fayl, vebsayt və ya pdf və s. kimi formatlarda hazırladığınız ümumiyyətlə vizual yönümlü iş albomlarıdır.

 Portfolio haqqında daha ətraflı

Freelancer olaraq müştərisini tapmaq istəyən və indiyə qədər sənət, yazı, dizayn və proqram təminatı kimi peşələrdə gördükləri işləri ən yaxşı şəkildə təmsil etmək arzusu ilə yola çıxan hər kəs portfolio termini ilə tanışdır.

Portfolio hazırlamaqda məqsəd vizual CV ilə özünüzü tanıtmaqdır.

Portfelinizə daxil etdiyiniz hər bir iş, onların sırası və hətta təqdimat formatınız sizin haqqınızda müəyyən fikir formalaşdıracaq.

Portfolio necə hazılanır?

Portfolio tələb edən bir işə müraciət etməyə hazırlaşırsınız və ya özünüzü potensial müştərinizə mümkün qədər cəlbedici şəkildə təqdim etməyi hədəfləyirsinizsə hazırlanmasına çox diqqət ayırmalısınız. Hazırlanması bir qədər səy tələb etsə də, güclü portfoliodan yararlanaraq özünüzə bir çox qapılar açmaq mümkündür. Buna görə də, portfolio hazırlanmasına kifayət qədər vaxt sərf etsəniz və vacib detallara və qızıl əsas prinsiplərə diqqət yetirsəniz, uğurlu təqdimat hazırlaya bilərsiniz.

Portfelə nələr daxil edilməlidir?

Portfelinizə daxil etməli olduğunuz nüanslar təcrübənizdən və iş sahənizdən asılı olaraq dəyişir. Ümumiyyətlə, effektiv təqdimata daxil edilməli olan şeylər arasında mövzu ilə bağlı ən yaxşı iş nümunələri, yüksək keyfiyyətli fotoşəkillər, PowerPoint təqdimatları, qrafiklər, cədvəllər, hesabatlar, dizaynlar, yazı nümunələri, dərc edilmiş məqalələr, layihə planları, marketinq materialları, sertifikatlar, diplomlar, mükafatlar, arayışlar, təşəkkür məktubları, cari CV/CV daxildir.

Portfolio hazırlayarkən nələrə diqqət edilməlidir?

Əvvəlcə təqdimatınızı verəcəyiniz şirkəti və ya insanları yaxşı tanıyın və onları təhlil edin. Portfelinizdə yalnız hədəf sahənizlə əlaqəli məhsul yer almalıdır.

Yalnız bacarıqlarınızı, istedadlarınızı və təcrübənizi ən yaxşı şəkildə nümayiş etdirən işləri daxil edin. Məzmunu aydın və sadə saxlayın.

Portfelin ümumi üslubu və tonu haqqında müsbət ilk təəssürat yarada biləcək güclü bir giriş hazırlayın. İşəgötürənlərin və ya müştərilərin baxdığı ilk yer “Haqqımda” bölməsidir. Özünüzü cəlbedici və sizi digər namizədlərdən fərqləndirə biləcək şəkildə təqdim etməlisiniz. Bu bölmədə kim olduğunuzu, nə etdiyinizi, müvafiq bacarıqlarınızı və yaxşı bir fotoşəkil yerləşdirə bilərsiniz. Giriş bölməsinə kifayət qədər vaxt ayırmağınız çox vacibdir.

Əsas dizayn prinsiplərinə diqqət yetirin. Aralıq, hizalamalar, başlıqlar, fotoşəkillər, vizual elementlər və rənglər diqqətlə nəzərdən keçirilməlidir. Maraqlı dizayn yaratmaq sizin haqqınızda müsbət təəssürat yaratsa da, diqqətli olun ki, estetika məzmuna mane olmasın.

İşinizi elə təşkil edin ki, başqalarında xoş təəssürat yaradasınız. Layihələrinizi və nümunə araşdırmalarınızı mövzu, kateqoriya, xronologiya kimi meyarlara görə qruplaşdırmağınız qarşı tərəfin detalları daha asan nəzərdən keçirməsi üçün şərait yaradır.

Təqdimatınızda güclü kontekst yaratmaq vacibdir. Əlavə etdiyiniz hər bir layihənin adını, layihədəki rolunuzu və layihənin sizə qazandırdığı bilik və təcrübəni qısaca yazın. Layihənizin necə meydana gəldiyi, proses zamanı baş verənlər və istifadə etdiyiniz üsulları da daxil etsəniz, bu müsbət təəssürat yaratmağa kömək edəcək. Əslində, nəticədən çox layihə prosesinin hekayəsi adətən daha çox diqqəti cəlb edir və qarşı tərəfə sizin haqqınızda birbaşa fikirlər verir.

Peşəkar, eyni zamanda axıcı, məlumatlandırıcı və cəlbedici dildən istifadə edin. Unutmayın ki, siz özünüz üçün deyil, başqaları üçün təqdimat hazırlayırsınız. İfadə etmək istədiyinizi mümkün qədər aydın, sadə və qısa şəkildə ifadə edin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button